رئال مادرید 1-1 ویارئال؛ فاصله با بارسا به 2 امتیاز رسید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-1 ویارئال؛ فاصله با بارسا به 2 امتیاز رسید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید 1-1 ویارئال؛ فاصله با بارسا به 2 امتیاز رسید

شــرح بازی

تیم های صدرنشین و ششم جدول لالیگا با قضاوت آقای خوزه لوئیز گونزالز گونزالز و در مقابل دیدگان 71,000 تماشاگر به مصاف هم رفتند. در ابتدای مسابقه نیز اعضای تیم بسکتبال رئال مادرید با جام قهرمانی خود وارد زمین شده و مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

شاگردان مارسلینو بازی را خوب شروع کردند و از جناحین به سمت دروازه میزبان یورش می بردند که خطرناک ترین فرصت بازی را نیز در دقیقه '12 خلق کردند؛ جایی که روی اشتباه بازیکنان رئال مادرید در آفساید گیری، مورنو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ابتدا کاسیاس ضربه او را برگشت داد و در ادامه نیز شوت مورنو را کارواخال با ضربه سر از روی خط دروازه به کرنر فرستاده و دروازه تیمش را نجات داد. رفته رفته مادریدی ها سوار بازی شدند و موقعیت های نصف و نیمه ای روی دروازه آسنخو ایجاد کردند که فایده ای نداشت و تنها در دقیقه '41 ارسال عجیب بیل به صورت اتفاقی با تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت تا در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل پایان پذیرد.

با آغاز نیمه دوم، میزبان کار را هجومی دنبال کرد و در دقیقه '48 ضربه زمینی رونالدو با واکنش آسنخو برگشت داده شد. لحظاتی بعد بیلی داخل محوطه رونالدو را با خطا نقش زمین کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و بدین ترتیب رونالدو 30مین گل خود در لالیگا را نیز به ثمر رساند. موتور رونالدو روشن شده بود و در دقیقه '54 نیز روی پاس در عمق بیل تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما آسنخو با واکنش خود مانع شد.

در حالیکه رئال مادرید همچنان فرصت های خوبی برای گلزنی ایجاد می کرد، در دقیقه '65 مورنو با ضربه ای زمینی توپ را وارد دروازه کاسیاس کرد تا همه چیز مساوی شود. بعد از آن مارسلینو هر سه تعویض خود را انجام داد تا در ادامه فرصتی برای تغییر نداشته باشد. در دقیقه '71 ارسال بیل با ضربه سر استادانه رونالدو همراه شد اما آسنخو با واکنشی تماشایی توپ را به کرنر فرستاد و بعد از آن خسه جایگزین سیلوا شد. در ادامه نیز ایارامندی و چیچاریتو به جای ایسکو و بنزما وارد زمین شدند. در دقیقه '84 روی خروج اشتباه آسنخو، توپ به خسه رسید اما این بازیکن با بی دقتی توپ را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

در نهایت رئال مادرید از این فرصت خوب خانگی استفاده نکرد و باعث شد اختلاف در صدر جدول به دو امتیاز کاهش پیدا کند.

شـرح گل ها

  دقیقه '52 (کریستیانو رونالدو)(1-0): پنالتی به دست آمده را رونالدو به شکلی مطمئن به وسط دروازه زد و 11مین گل خود به ویارئال را نیز ثبت کرد.

  دقیقه '64 (جرارد مورنو)(1-1): همکاری بازیکنان ویارئال پشت محوطه رئال مادرید، با ناکامی کروس در قطع توپ همراه شد تا فرصت برای شوتزنی مورنو مهیا شود و او با قدرت دروازه کاسیاس را فرو ریخت.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 اسفند 1393 | 14:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.